مراحل مرجوعی کالا

مرجوعی کالا در کمپ لند

از تاریخ تسلیم کالا به خریدار به مدت 7 روز

1 - تعویض و یا مرجوعی کالا بدون هرگونه دلیل

خریدار می تواند به مدت 7 روز از دریافت کالای خود ، نسبت به مرجوعی و یا تعویض کالا خود اقدام کند . به خاطر داشته باشید هرگونه باز کردن پلمپ اولیه ، مخدوش کردن کارتن بسته بندی ، برچسب و یا نایلون وکیوم امکان مرجوعی کالا را از خریدار سلب خواهد کرد.

در غیر اینصورت اگر مرسوله ارسالی آسیبی ندیده باشد مجموعه کمپ لند بدون هیچ گونه درخواست دلیلی محصول را از شما پس خواهد گرفت و بعد از تایید کارشناس مربوطه ، محصول را با مدل دیگر تعویض و یا وجه سفارش شما ظرف 24 ساعت کاری به حساب شما عودت داده خواهد شد.

** توجه :

1- در صورت مرجوع کالا هزینه ارسال اولیه ( مطابق با ارسال سفارش ) از مبلغ سفارش کسر خواهد شد همچنین هزینه ارسال مرسوله به دفتر کمپ لند با خریدار خواهد بود .

2- در صورت نیاز به تعویض کالا هزینه ارسال کالا به دفتر کمپ لند و مجددا به خریدار بر عهده خریدار خواهد بود

2 - اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

عودت زمانی صورت می گیرد که کارتن بسته بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
در صورتی که کالای شما دارای ایراد فنی و ظاهری باشد که مستند بر ایراد اولیه کالا قبل از ارسال به شما شود محصول ففط تعویض می گردد.
** این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را
شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا، مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمولرا شامل نمی شود . در صورت بروز مشکلات بالا تا 24 ساعت پس از دریافت کالا زمان دارید موضوع مربوطه را در بخش تیکت در پنل کاربری خود به کارشناس مربوطه اطلاع دهید.

3 - اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد .

اگر مشخصات فنی ذکر شده در محصول با محصول ارسال شده تفاوت زیادی داشته باشند که به موجب آن سبب تغییر در نحوه استفاده کالا گردد مرسوله قابل تعویض است. مانند : سفارش مشتری کمل بک 3 لیتری ، محصول ارسالی : کمل بک 2 لیتری
اگر مشخصات ظاهری محصول با آنچه در عکس محصول تفاوت زیادی داشته باشد محصول قابل تعویض است. تفاوت های فنی و ظاهری کوچک یا تفاوت در مشخصات کالا گاهی در برخی اجناس به دلیل تغییر در تولید کارخانه در سری جدید محصولات به وجود خواهد آمد که ناگزیر است.
و شامل تعویض و یا مرجوعی نمی شود

موارد زیر شامل مرجوعی و تعویض نمی گردد !

اجناس خریده شده در زمان حراج و تخفیف های مدت دار

در زمان اعمال تخفیف بر روی یک محصول و یا حراج های فصلی زمان دار به دلیل محدودیت در زمان و موجودی کالا خرید شما به منزله سلب انتخاب محصول توسط دیگر مشتریان خواهد شد . از این رو به دلیل رعایت حقوق مشتریان و ایجاد یک تخفیف هدفمند برای مجموعه کمپ لند تعویض و مرجوعه اجناس خریده شده در این بازه امکان پذیر نیست ! 

محصولات بهداشتی و شخصی که مستقیما با سلامت افراد در ارتباط است

محصولاتی مانند کمل بک ها که مستقیما با سلامت فرد در ارتباط هستند در صورت داشتن مشکل تا 24 ساعت زمان دارید مسئله را در تیکت مربوطه در پنل کاربری اطلاع دهید 

قبل از مرجوع کردن محصول به نکات زیر توجه کنید :

– فقط تا 7 روز پس از دریافت مرسوله برای مرجوع و تعویض محصول خود در شرایطی که از حالت پلمپ خارج نشده باشد زمان دارید
– برای تعویض و مرجوعی محصولات مشکل دار تا 24 ساعت پس از تحویل محصول زمان دارید تا مورد را در تیکت ثبت کنید.
– برای ثبت مرجوعی و تعویض محصول باید از طریق پنل کاربری > منوی سمت راست > گزینه ” تیکت پشتیبانی” > تیکت جدید اقدام کنید مانند عکس زیر :
ضمانت 7 روز بازگشت کالا
– از طریق تماس تلفنی و واتس اپ مرجوعی کالای شما قابل پیگری نیست.
– بدون ثبت تیکت و تایید کارشناس مربوطه از ارسال بسته به آدرس مجموعه خودداری کنید .
و در آخر برای مطالعه قوانین تجارت الکترونیک در سایت اینماد و پرسش های متداول سایت به لینک های زیر مراجعه کنید .