لوکیشن سفر, ایران شناسی

مناطق گردشگری گلستان – گرگان

جاهای دیدنی گرگان

ییلاقات درازنو کردکوی

c9bdc295cd08f6e701f396eb edited
ییلاقات درازنو

 این مکان مانند بهشتی است که می‌توان ساعت‌ها در آن به صدای طبیعت گوش داد. طبیعت بکر روستا از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. جنگل‌های انبوه و سرسبز و چمنزارهای زیبا در کنار کوهی بسیار با عظمت که در پشت سرتان قرار دارد.
در نزدیکی این منطقه، بخش حفاظت شده جهان‌نما نیز وجود دارد و ممکن است حتی اگر کمی از کوهستان بالا بروید خرس‌های قهوه‌ای و حفاظت شده را هم بتوانید ببینید.
در روستای ییلاقات درازنو کردکوی و ارتفاعات این روستا می‌توان با پاراگلایدر بر بلندای جنگل‌های امام رضا و شهر کردکوی پرواز کرد و تجربه پرواز در بهترین هوای دلپذیر را در کارنامه گردش‌های خود ثبت کرد. جای جای این روستا با خانه‌های کاهگلی و زیبایی تزئین شده است. خانه‌ها با ایوان زیبایی که دارند چشم‌اندازهای بی‌نظیر را پیش رویتان می‌گسترانند. حتی برخی از خانه‌ها برای اقامت گردشگران فراهم شده است. شما می‌توانید خود را چند روزی مهمان زیبایی‌های طبیعت ییلاقات درازنو کردکوی کنید.

ممکن است از خودتان بپرسید که چگونه به ییلاقات درازنو کردکوی برویم؟ برای رسیدن به این منطقه می‌توانید از جاده ماشین رو که از رادکان می‌گذرد عبور کنید. تا برج تاریخی این منطقه را هم ببینید. اگر که ساکن تهران هستید که می‌توانید از جاده‌های هراز و فیروزکوه برای رسیدن به مقصد بهره ببرید؛ اما اگر از سایر شهرها برای دیدن این روستای جذاب و دلنشین برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید به گرگان یا تهران و شهرهای اطراف این جاذبه‌های گردشگری بروید سپس در یک صبح زود عازم سفر شوید. بعد از اینکه به شهر کردکوی رسیدید حرکت شما به سمت این منطقه ادامه می‌یابد. پارک جنگلی کردکوی را که پشت سر بگذارید به روستای درازنو می‌رسید.

از لینک زیر می توانید به لوکیشن درازنو دسترسی پیدا کنید

https://goo.gl/maps/YPrgnjrj5bZu2V686

هتل‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک به ییلاقات درازنو کردکوی

پس از یک گردشگری بی‌نظیر، حالا وقت استراحت است. البته شما به هیچ عنوان از دیدن زیبایی‌های این منطقه خسته نمی‌شوید؛ اما نیاز دارید تا انرژی خود را تجدید کنید و به گشت و گذاری بهتر بپردازید. همان‌طور که گفته شد می‌توانید در خانه‌های روستایی این منطقه اقامت کنید؛ اما برای اقامت گزینه‌های دیگری هم پیش رویتان است.
• فاصله تا هتل آپارتمان بام شهر ۵ کیلومتر
• فاصله تا کلبه‌های جنگل امام رضا ۲ کیلومتر

دیدگاهتان را بنویسید