ثبت نام و ورود به پنل کاربری

پرسش های متداول : بله ! شما با ثبت نام و ورود به کاربری خود می توانید اقدام به خرید از سایت نموده و تمامی مراحل پرداخت و پردازش محصول خود را در پنل کاربری خود مشاهده کنید . همچنین امتیازات باشگاه مشتریان خود را نیز می توانید از طریق پنل کاربری مدیریت کنید 

سایت کمپ لند برای ثبت نام شما به یک شماره موبایل و ایمیل در دسترس برای احراز هویت کاربران واقعی نیاز دارد . بعد از ثبت نام یک کد تاییدیه برای ایمیل و شماره موبایل شما ارسال خواهد شد که باید در کادر مربوطه وارد کنید

مراحل ثبت و پردازش سفارش

شما با مراجعه به صفحه هر محصول می توانید تعداد و مشخصات محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه افزودن به سبد خرید را وارد کنید و در انتها برای پرداخت اقدام کنید .

خیر ! به دلیل ناهماهنگی در موجودی کالا ها بین سایت و فروش غیر ، در حال حاظر امکان ثبت سفارش به غیر از سایت امکان پذیر نیست . علاوه بر این فراموش نکنید هر خرید شما در سایت دارای یک میزان امتیاز در باشگاه مشتریان شماست 

خیر ! همکاران ما بعد از ثبت سفارش شما ، مراحل پردازش مرسوله را شروع خواهند کرد پس نیازی به تماس شما نیست . تلاشمان را می کنیم تا سریع تر مرسوله را به دست شما برسانیم .

جای نگرانی نیست . گاها به دلیل مشکلات رایج اینترنت و درگاه های پرداخت ، مبلغ از حساب شما کسر میگردد اما تاییدیه برای سایت ما از سمت درگاه پرداخت نمی آید . 24 ساعت تحمل بفرمایید اگر مبلغ به حساب شما برگشت نخورد موضوع را از طریق تیکت در پنل کاربری با ما در میان بگذارید.

خیر ! سایت کمپ لند یک فروشگاه اینترتی با شیوه پرداخت آنلاین است که بعد از پرداخت وجه پروسه پردازش مرسوله را آغاز خواهد کرد . جای هیچ نگرانی نیست . ما از تمام مراجع قانونی اقدام به دریافت مجوز نموده ایم تا خیال شما را بابت پرداخت و سفارشتان راحت کنیم . شما می توانید مجوز های مارا در پایین صفحه سایت ملاحظه بفرمایید .

ارسال سفارشات به سمت مشتریان

مرسوله های کمپ لند از سه طریق برای شما ارسال خواهند شد : 
1 – پست جمهوری اسلامی ایران
2 – تیپاکس
3 – پیک موتوری ( اسنپ باکس،الوپیک)

خیر ! در حال حاظر محیطی برای فروشگاه و فروش حضوری در نظر گرفته نشده ، در آینده نزدیک با افتتاح شعبه حضوری در خدمت شما خواهیم بود

بله ! ارسال سفارشات کمپ لند برای مبالغ سفارش بالای 500 هزارتومان کاملا رایگان است ، مگر اینکه نحوه ارسال را تیپاکس و یا پیک موتوری تهران انتخاب کنید.

پیگیری سفارشات ارسال شده

سفارش خود را می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت و یا لینک رهگیری سفارش در بالای سایت پیگیری کنید . اگر سفارش شما در مرحله ارسال شد بود می توانید با کپی کردن کد پیگیری خود از طریق سایت های پیگیری تیپاکس و یا پست مرسوله را پیگیری کنید .

گاهی ممکن است بسته شما به دلیل در دسترس نبودن ، و یا نبودن شما در محل تحویل تان نگردد در این حالت بسته به سمت دفتر ما برگشت خورده و مجددا با پرداخت هزینه از سمت شما برای تان ارسال خواهد شد.

تعویض و مرجوعی کالا
بله ! طبق قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده تمام سایت های فروش اینترنتی شامل تعویض و مرجوعی کالا می شوند
تمامی محصولات کمپ لند علاوه بر ضمانت سلامت فیزیکی دارای 7 روز ضمانت بازگشت وجه است . برای اطلاع از قوانین و مقررات به صفحه زیر مراجعه کنید .

فراموش نکنید برای تعویض و مرجوعی کالا و یا مشکلات مربوط به کالا باید از طریق ثبت تیکت پشتیبانی در پنل کاربری خود اقدام کنید و از تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ خودداری کنید .

تخفیف ها و حراج ها

خیر ! در زمان تخفیف به دلیل قیمت پایین تر محصول نسبت به زمان عادی و درخواست خرید بالاتر دیگر مشتریان خرید شما به منزله سلب حق خرید دیگر کاربران خواهد شد از این رو   قابل تعویض و مرجوعی نخواهد بود

برای اطلاع از تخفیف ها و حراج های فصلی ما می توانید از طریق پیچ اینستاگرام و تلگرام ما مطلع شوید

اینستاگرام : instagram.com/campland.ir

تلگرام :
t.me/camplandir

هدیه دعوت از دوستان

بخش معرفی دوستان و دریافت هدیه به زودی راه اندازی خواهد شد 

تغییر و ویرایش سفارشات

بله ! شما میتوانید تا قبل از مرحله بسته بندی مرسوله خود نسبت به تغییر و یا ویرایش سفارش خود اقدام کنید . بعد از این مرحله امکان تغییر و ویرایش نیست و می توانید بعد از دریافت مرسوله آنرا اصلاح کنید .

برای تغییر سفارش ، سفارش فعلی ثبت شده شما معلق می گردد و شما باید یک سفارش جدید ثبت کنید 

بعد از ثبت سفارش جدید سفارش قبلی لغو و مبلغ تا 24 ساعت به حساب شما بازگردانده می شود

پرسش های متداول